Häagen-Dazs ogłasza globalny przetarg reklamowy, chce „prowokacyjnego” podejścia do marketingu

Firma General Mills rozpoczęła globalny przetarg na obsługę reklamową marki lodów Häagen-Dazs, bo chce większego zaangażowania kobiet w kreacji i „prowokacyjnego” podejścia do marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Häagen-Dazs ogłasza globalny przetarg reklamowy, chce „prowokacyjnego” podejścia do marketingu

Obecnie za globalną obsługę reklamową Häagen-Dazs odpowiada agencja Saatchi&Saatchi należąca do Publicis Groupe. Pracuje dla niej od 2015 roku.

Przedstawiciele marki stwierdzili, że firma dąży do bardziej „prowokacyjnego” podejścia do marketingu. Poinformowali też, że oczekują, by agencje uczestniczące w przetargu wykazały, że dążą do zwiększenia liczby kobiet w kreacji, tak by zachować równowagę w stosunku do liczby zatrudnionych mężczyzn, zwłaszcza na stanowiskach kierowniczych.

- Kobietom jest niezwykle trudno zdobyć kierownicze funkcje i pozycje liderów w branży reklamowej. Chcemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc agencjom wspierającym rozwój kobiet w branży. Możemy wybierać firmy, w których wydajemy nasze pieniądze i decydujemy się na współpracę z tymi agencjami, które podzielają nasze wartości - powiedziała Jennifer Jorgensen, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w Häagen-Dazs.  

Nowa agencja Häagen-Dazs ma być „śmiała, odważna i kreatywna, podzielać wizję firmy i marki oraz stawiać konsumentów na pierwszym miejscu". - Nasza wymarzona agencja myśli w kategoriach wielkich pomysłów, które łączą się z naszymi konsumentami w odpowiednim momencie i we właściwym miejscu - dodała Jorgensen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"