„Halt and Catch Fire 4” w AMC

28 września 2017 roku AMC rozpocznie emisję czwartego - ostatniego - sezonu serialu „Halt and Catch Fire”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Produkcja przedstawia świat technologii i narodziny internetu w latach 80. i na początku lat 90.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/druga-czesc-trzeciego-sezonu-fear-the-walking-dead-w-amc ##

W pierwszym sezonie rywalizujące ze sobą firmy budowały przenośny komputer. Druga odsłona rozpoczęła się w roku 1985 roku, kiedy realizowane były plany połączenia komputerów wspólną siecią - internetem. W trzecim sezonie główni bohaterowie zmagali się nie tylko z wyzwaniami zawodowymi - tym razem w Dolinie Krzemowej, ale przede wszystkim osobistymi - emocjonalnymi i psychologicznymi.

Z kolei w ostatnim sezonie bohaterowie serialu będą pilotować początki internetu i przeglądarek internetowych oraz rozmyślać o swoim życiu, zarówno osobistym jak i zawodowym.

„Halt and Catch Fire” to produkcja stworzona przez Chrisa Rogersa i Chrisa Cantwella, którzy jednocześnie są producentami wykonawczymi i showrunnerami serialu.

Główne role grają: Lee Pace, Mackenzie Davis, Scoot McNairy, Kerry Bishé i Toby Huss. W ostatnim sezonie do obsady cyklu dołączy Anna Chlumsky.

Pierwszy odcinek „Halt and Catch Fire 4” na antenie AMC zostanie wyemitowany w czwartek, 28 września br. o godz. 21.00.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały