Agencja Hand Made odpowiada za stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej oraz idei kreatywnej kampanii powiązanej z wypuszczeniem nowego smaku NicNacs’ów - Crunchips Chakalaka.
Motywem przewodnim jest koncepcja Party Animal, która nie tylko podbija motyw imprezowania (charakterystyczny dla marki Crunchips), ale dodatkowo zgrabnie do zwierzęcego patternu z limitowanej paczki NicNac’s. Główną oś kampanii stanowi konkurs konsumencki z tematycznymi nagrodami. Agencja stworzyła w Post Stickerze quiz, w którym można sprawdzić, jakim jest się typem imprezowego zwierzaka oraz… nagrać jego odgłos! To ukłon w stronę tych, którzy na co dzień korzystają z głosówek. Jak pokazują badania, aż dla ⅓ generacji Z jest to najszybsza forma komunikacji.
Dodatkowym elementem kampanii są również dedykowane playlisty na platformie Spotify - dopasowane klimatem do każdego Party Animal.

Akcja promowana jest w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem influencerów.











