Hand Made wspiera debiut rynkowy sosu sojowego Maggi

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za launch nowego produktu Nestle Polska - sosu sojowego Maggi.  Start kampanii zaplanowano na połowę lutego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hand Made wspiera debiut rynkowy sosu sojowego Maggi

Agencja Hand Made zajęła się kompleksową obsługą kampanii od idei, przez sesję zdjęciową, po kreację filmów promocyjnych, stronę www, formaty reklamowe oraz całą komunikację w mediach społecznościowych. Nowy sos sojowy Maggi dostępny jest już w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Jej start zaplanowano na połowę lutego br.

Przyprawy Maggi, w tradycyjnej dotychczas dostępnej formule były ostatnio reklamowane w ub.r. hasłem „Daj się zaskoczyć”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem