Hanna Baka dyrektorem Stopklatka TV, Magdalena Błasiak-Bielińska szefem ds. zakupów programowych

Od 1 lutego Hanna Baka obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora kanału Stopklatka TV. Będzie zarządzać wszystkimi działami w strukturze spółki Stopklatka. Magdalena Błasiak-Bielińska zostanie dyrektorem ds. zakupów programowych.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Hanna Baka dyrektorem Stopklatka TV, Magdalena Błasiak-Bielińska szefem ds. zakupów programowych

Baka odpowiedzialna będzie za strategię programową i marketingową Stopklatki TV.  Obejmie także nadzór nad wszystkimi działaniami operacyjnymi związanymi z kanałem.

Hanna Baka karierę w mediach rozpoczęła w 1993 roku w Telewizji Polskiej jako dziennikarz. Następnie przez 18 lat pracowała w Canal+ i Canal+ Cyfrowym, gdzie pełniła m.in. funkcję dyrektora kanału Ale Kino+. Od 2016 roku pełniła funkcję dyrektora programowego Metro TV.

Do zespołu Stopklatki TV wraz z początkiem lutego dołącza również Magdalena Błasiak-Bielińska, obejmując stanowisko dyrektora ds. zakupów programowych. Wcześniej związana była m.in. z Canal+, Monolith Films, a ostatnio z kanałem Metro.

Poprzednio przez 2,5 roku funkcję dyrektora programowego stacji Stopklatka TV piastowała Beata Ryczkowska, która została dyrektorem programowym w Kino TV.

Kanał Stopklatka TV nadaje od marca 2014 roku i jest wspólnym projektem Kino Polska TV i Agory. Otrzymał on miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji po wygranej w konkursie organizowanym przez KRRiT. Stacja obecna jest również u operatorów płatnej telewizji. W jej ofercie znajduje się kino polskie, europejskie, amerykańskie, seriale, a także magazyny dotyczące świata filmu.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2017 roku udział Stopklatka TV wyniósł 0,94 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii