Haribo reklamuje "smak radości" (wideo)

Pod hasłem "Smak radości" prowadzona jest kampania reklamowa markiHaribo. Akcja chce przekonać odbiorców, że żelki mogą jeść nietylko dzieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii reklamowej żelków Haribo emitowany jest spotpokazujący sześć scen z roześmianymi ludźmi w różnym wieku.Towarzyszą im animacje pokazujące te produkty jako chmury ibaloniki oraz napisy "radość" w różnych językach. Oprawa graficznaposzczególnych scen oraz stylizacja i stroje bohaterów oddającharakter sześciu wariantów smakowych Haribo. - Chcemy pokazać, żejedzenie żelków nie jest zarezerwowane dla dzieci, ale stanowikuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców idziadków, sprzyjając wspólnemu spędzaniu czasu na wesoło -uzasadnia Beata Falińska-Zubko, marketing manager Haribo.

Kampania pod hasłem "Smak radości" jest od 9 lutego prowadzona wtelewizji (pasma młodzieżowe w TVP i Polsacie, kanały dziecięce:ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play i FoxKids), prasie (reklamy wprasie handlowej, informacje i konkursy w innych tytułach) iinternecie. Kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęło sięstudio ITC.ORG.PL, a ścieżkę dźwiękową reklamy przygotowało StudioGenetix.Wyboru mediów na potrzeby akcji dokonał dom mediowy Media Group,natomiast za działania PR odpowiada agencja Effective PublicRelations.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"