Havas Media globalną agencją mediową Emirates

Sieć Havas Media wygrała przetarg linii lotniczych Emirates na globalną obsługę mediową. To powrót do współpracy po pięcioletniej przerwie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Havas Media globalną agencją mediową Emirates
Emirates wybiera Havas Media

Budżet mediowy Emirates szacowany jest na 190,5 mln dolarów.

Sieć Havas Media została wybrana w przetargu, w którym uczestniczyć miały również WPP Media oraz IPG Mediabrands. Ta ostatnia sieć zajmowała się obsługą mediową przewoźnika od 2020 roku - budżetem zarządzała agencja UM z Londynu.

Wybór Havas Media to powrót Emirates do współpracy z tą siecią agencji. Zajmowała się ona planowaniem i zakupem mediów dla tego przewoźnika w latach 2013-2020.

Linie lotnicze Emirates są partnerami klubów piłkarskich Real Madryt i Arsenal, oraz Emirates FA Cup, NBA, Pucharu Świata w Rugby, wyścigów żeglarskich, wyścigów konnych i kolarskich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów