CSA to globalna marka skupiona w sieci międzynarodowych agencji, której działalność koncentruje się na dynamizacji zrozumienia danych klientów oraz poprawie efektywności zwrotu z inwestycji, dzięki rozwiązaniom analitycznym i uczeniu maszynowemu. W strukturę agencji CSA wejdą dotychczasowe jednostki Havas Media Network – Data Business Intelligence (DBI) oraz zespół strategii
Havas Intelligence, które od stycznia będą funkcjonować pod jednym szyldem CSA.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milosz-jacyna-havas-play-digital-content-managing-director ##
Anna Kuropatwa wraca do Havas
Na czele polskiego oddziału CSA stanie Anna Kuropatwa na stanowisku strategy & customer science analytics managing partner, która wraca do Havas Media Network w nowej roli. Menadżerka wcześniej związana była z Havas od 2006 r. i przeszła wszystkie szczeble kariery do stanowiska insight & strategy director. Przez ostatni rok była szefową strategii w Value Media.

Anna Kuropatwa wraz z obecnymi szefami zespołu DBI, Bogdanem Korolukiem w nowej roli CSA Directora oraz Jakubem Polakowskim, strategy directorem zespołu Havas Intelligence, będą rozwijać ofertę i usługi nowej jednostki zarządzając kilkudziesięcioosobowym zespołem. To eksperci, którzy odegrali kluczową rolę w świadczeniu usług z zakresu nauk o danych i adtech w Havas Media Network dla takich klientów jak Canal+, Pepco, Kino Polska, Lidl, Hyundai, Lendon, Pracuj.pl, BAT czy Allianz. Anna Kuropatwa będzie raportowała do chief digital officer, Beaty Magdziarz.
– Bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona do tak ciekawego wyzwania jakim jest współtworzenie CSA w Polsce. Jestem pewna, że połączenie tak szerokiego zakresu kompetencji w jednym i przez to wyjątkowym na rynku zespole, pozwoli nam na wypracowanie i oferowanie zupełnie nowej jakości produktów i usług dla naszych obecnych i przyszłych klientów – mówi Anna Kuropatwa, Strategy & Customer Science Analytics Managing Partner, CSA, Havas Media Network.

Marka CSA została dotychczas wprowadzona we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA i Ameryce Łacińskiej, a w kolejnych miesiącach pojawi się na kolejnych rynkach na całym świecie.
CSA oferuje cztery produkty: CSA Consult (wsparcie w planowaniu strategii data-driven, badaniu konsumenta, poprawa czasu realizacji celów biznesowych), CSA Tech (rozwiązania technologiczne do napędzania transformacji data-driven), CSA Customer (oferta badawcza i metodologia bazująca na technologii, naukach behawioralnych i danych) oraz CSA Science (pomiar w centrum działań marketingowych klientów).
– Mijający rok to czas dynamicznych zmian w obszarze technologii i zakresu jej wykorzystania w biznesie. Rozpowszechnienie sztucznej inteligencji, mnogość kanałów komunikacji, zmiana zachowań użytkowników, wszystko to wymaga od biznesu szybkiego dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia. Dlatego w Havas Media Network stworzyliśmy unikalną jednostkę łączącą wszystkie obszary analizy danych, strategii oraz technologii, której celem jest elastyczne podejście do zmieniającego otoczenia biznesowego oraz tworzenie unikatowej oferty dla naszych klientów – komentuje Bogdan Koroluk, CSA director.











