Havas Media przejmuje od Blue449 globalny budżet mediowy Pumy

Puma, producent odzieży i obuwia sportowego, wybrała dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) do globalnej obsługi mediowej. Wcześniej współpracowała w tym zakresie z Blue449 (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Havas Media rozpocznie współpracę z Pumą od stycznia 2019 roku. Będzie globalnie odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów.

Agencja wygrała przetarg koordynowany przez firmę ID Comms. Uczestniczyła w nim dotychczasowa agencja mediowa Pumy, Blue 449 (Publicis Media). Liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono.

Przetarg był elementem nowej strategii firmy, która ma na celu zmianę podejścia do marketingu konsumenckiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"