Havas PR Warsaw opracuje nową strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym tego centrum handlowego oraz wsparciem w realizowanych przez Wola Park projektach.
Zamknięty przetarg na obsługę PR w Wola Parku IKEA Centres rozpoczęła czerwcu br. Do udziału zostali zaproszeni: agencja Beyond PR – dotychczasowy partner Wola Parku oraz Garden of Words, PR Inspiration, Havas PR Warsaw, Valkea, About Marketing & Communication, Questia PR i Personal PR.
W obszarze mediów społecznościowych, obsługą Wola Park zajmie się Agencja Warszawa, która wygrała również przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych IKEA Centres – Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Nowa agencja rozpoczęła współpracę z Wola Parkiem we wrześniu br. Do zadań agencji będzie należeć opracowanie nowej strategii obecności centrum handlowego Wola Park w mediach społecznościowych oraz efektywne prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie.

- Rozpoczynamy nowy etap w działalności Centrum Handlowego Wola Park, stąd też decyzja o przetargu i wyborze nowych partnerów, z którymi będziemy współpracować w obszarze komunikacji. Wierzę, że poradzą sobie z różnymi wyzwaniami, przed którymi obecnie stoimy - powiedziała Kamila Popławska-Bernatowicz, marketing manager Centrum Handlowego Wola Park.











