Havas PR Warsaw zajmie się komunikacją korporacyjną IKEA w Polsce

Agencja Havas PR Warsaw wygrała przetarg na obsługę IKEA w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs. W finałowym etapie przetargu brały jeszcze udział agencje Grayling, Questia, FleishmanHillard, 24/7 Communication i Multi Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Havas PR Warsaw zajmie się komunikacją korporacyjną IKEA w Polsce

Przetarg na obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs IKEA ogłosiła w kwietniu br. Poprosiła osiem wybranych agencji o wypełnienie ogólnego kwestionariusza informacyjnego, ponadto inne agencje mogły przesłać swoje prezentacje elektroniczne.

Do finałowego etapu zakwalifikowane zostały agencje Grayling, Questia, FleishmanHillard, 24/7 Communication, Multi Communications i Havas PR Warsaw. IKEA zdecydowała się podjąć współpracę z Havas PR Warsaw, uzasadniając, że ta agencja zaprezentowała najciekawsze propozycje działań, zrozumienie marki i strategiczne podejście. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Pozostałe agencje z finałowego etapu przetargu otrzymały wynagrodzenie za udział w nim.

Poprzednio IKEA w zakresie komunikacji korporacyjnej była obsługiwana przez agencję Questia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji