Kontrola przepustowości w HBO GO. Przesunięte premiery filmów i seriali w związku z koronawirusem

Platforma HBO GO poinformowała, że w związku z pracą zdalną oraz edukacją domową, które obciążają sieć, niewykluczone będzie zmniejszenie jakości streamingu w jej serwisie. Niektóre premiery filmów i seriali zostaną przesunięte na później. W bibliotece pojawią się jednak hity dla fanów Marvela.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Kontrola przepustowości w HBO GO. Przesunięte premiery filmów i seriali w związku z koronawirusem

Epidemia koronawirusa i konieczność pozostania w domu spowodowały, że platformy streamingowe cieszą się obecnie dużym powodzeniem. Dodatkowo decyzja o zamknięciu kin przyczyniła się do przenoszenia niektórych, wcześniej zaplanowanych premier do internetu.

Praca zdalna oraz edukacja domowa przyczyniają się do intensywnego korzystania z sieci, Unia Europejska już kilka tygodni temu apelowała, aby platformy obniżały jakość streamingu z obawy przed jej przeciążeniem. HBO GO poinformowało swoich użytkowników, że nauka i praca przez internet są teraz priorytetem, dlatego „serwis systematycznie kontroluje przepustowość łączy, aby nie obciążać sieci”. Na obniżenie jakości streamingu zdecydował się już wcześniej m.in. Netflix.

W związku z zagrożeniem COVID-19 zawieszono także zdjęcia do produkcji serialowych i filmowych. To z kolei wiąże się z opóźnieniami i przerwami w emisji premier, jakie miały pojawić się w najbliższych tygodniach. - W związku z powiększającym się zagrożeniem COVID-19 prace nad pewnymi produkcjami zostały zawieszone. Dlatego też niektóre odcinki, nowe sezony oraz premiery (ich lista znajduje się tutaj) zostały odwołane lub mogą pojawić się w HBO GO z opóźnieniem - podało HBO GO.

Agnieszka Niburska, szefowa marketingu w HBO Polska i HBO Europe informuje portal Wirtualnemedia.pl, że skrócone będą seriale: „Wampiry: Dziedzictwo” - drugi sezon będzie mieć 16 odcinków; „Batwoman” będzie mieć 20 odcinków; „Młody Sheldon” - trzeci sezon będzie mieć 21 odcinków.

Dodatkowo w majowej ramówce nie pojawią się seriale „Od nowa” oraz „Patria”, a serial „To wiem na pewno” z 28 kwietnia przesunął się na 11 maja.

- Jednocześnie staramy się zapewnić atrakcyjny kontent widzom, dlatego już 1 kwietnia z wyprzedzeniem w stosunku do wcześniej planowanych terminów dodaliśmy pakiet filmów do oferty HBO GO, w tym „Pewnego razu w Hollywood”, a od piątku 10 kwietnia będą dodawane filmy Marvela - mówi nam Agnieszka Niburska.

W kwietniu i maju hity dla fanów Marvela

W piątek, 10 kwietnia dodana zostanie seria filmów o Iron Manie: „Iron Man”, „Iron Man 2” oraz „Iron Man 3”.

grafika


Od 17 kwietnia w bibliotece znajdzie się cykl o Kapitanie Ameryka: „Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie”, „Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz”,  „Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów”.

grafika


Tydzień później – 24 kwietnia: seria o przygodach Thora: „Thor”, „Thor: Mroczny świat” oraz „Thor. Ragnarok”.

grafika


Od 1 maja dostępne będą pozycje: „Czarna Pantera”, „Doktor Strange”, „Strażnicy Galaktyki”, oraz „Strażnicy Galaktyki vol. 2”.

grafika


Od 8 maja zagości seria produkcji o Avengersach: „Avengers”, „Avengers: Czas Ultrona”, „Avengers: Wojna bez granic”. „Avengers: Koniec gry” jest już dostępny w HBO GO.

W ciągu tygodnia od 16 do 22 marca serwis Netflix.com odwiedziło 2,82 mln internautów (wzrost o 20,5 proc. względem średniej tygodniowej z lutego) - wynika z danych Gemiusa, opracowanych przez agencję marketingową One House. Na dalszych miejscach znaleźli się: Player.pl (1,84 mln - wzrost o 87 proc.), vod.pl (Ringier Axel Springer Polska) z 1,83 mln (wzrost o 19,6 proc.), dział Premium. Cda.pl (1,34 mln, wzrost o 30 proc.), vod.tvp.pl - 1,33 mln (wzrost o 10 proc.), VoD portalu WP.pl - 1,09 mln (wzrost o 13 proc.), Hbogo.pl - 0,79 mln (wzrost o 21 proc.) i ipla.tv (0,63 mln, wzrost o 50 proc.).

Luty należał do serwisu Netflix

W lutym br. najpopularniejszym serwisem w Polsce był Netflix, który odwiedziło 4,39 mln polskich internautów, co dało 15,73 proc. zasięgu. W ciągu roku zasięg witryny wzrósł o 3,62 pkt proc., czyli 29,9 proc. Z vod.pl skorzystało 3,34 mln internautów zapewniających 12 proc. zasięgu, o 0,86 pkt proc. (6,7 proc.) więcej niż rok wcześniej. W serwisie zdecydowana większość treści jest dostępna bezpłatnie, jesienią 2017 roku pojawiły się tam treści z platform Player.pl (Grupa TVN Discovery) i Ipli (Cyfrowy Polsat). HBOGO.pl miał 1,45 mln użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online