HBO rozpoczęło kampanię promocyjną „Wielkich kłamstewek”. Emisja miniserialu od 20 lutego

Wystartowała kampania promocyjna nowego miniserialu HBO „Wielkie kłamstewka”, której towarzyszy hasło „Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe”. Premiera serialu odbędzie się w nocy z 20 na 21 lutego br.

km
km
Udostępnij artykuł:
HBO rozpoczęło kampanię promocyjną „Wielkich kłamstewek”. Emisja miniserialu od 20 lutego

„Wielkie kłamstewka” to siedmioodcinkowy miniserial produkcji HBO z Reese Witherspoon, Nicole Kidman i Shailene Woodley w rolach głównych. Produkcja oparta została na bestellerowej powieści Liane Moriarty o tym samym tytule.

Serial przedstawia historię o pozornie idealnym życiu na amerykańskich przedmieściach opowiedziana oczami trzech kobiet.

Za reżyserię odpowiada Jean-Marc Vallée, autorem scenariusza jest Emmy David E. Kelley, a obowiązki producentów wykonawczych pełnią: Reese Witherspoon, Nicole Kidman, David E. Kelley, Bruna Papandrea, Per Saari, Jean-Marc Vallée, Nathan Ross i Gregg Fienberg. Producentkami są również: Barbara A. Hall oraz Liane Moriarty.

Kampanii promocyjnej towarzyszy hasło „Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe”. W kampanii zostanie wykorzystany plakat promujący miniserial, prezentowany w magazynach i w internecie, oraz trailer, który zobaczyć będzie można w wybranych kinach, a także w internecie.

Promocja w prasie obejmuje wybrane magazyny life style’owe, takie jak „Twój Styl”, „Pani”, „Elle”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Viva!” i „Uroda życia”.

grafika

Ponadto w tym miesiącu w kinach będzie można zobaczyć 45-sekundowy spot miniserialu. Premierowy odcinek „Wielkich kłamstewek” będzie promowany również w radiu, m.in. w Radiu ZET, RMF FM i rozgłośni należących do Agory.

W kampanii digitalowej miniserialu HBO „Wielkie kłamstewka” wykorzystane zostaną najważniejsze kanały: media społecznościowe, wyszukiwarki i reklama mobilna. Komunikacja prowadzona będzie w serwisach Facebook, Instagram oraz YouTube, a także w wyszukiwarce Google.

Za kreację kampanii odpowiada HBO Polska. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kampanię digitalową przygotowała agencja mediowa MediaCom.

Kampania potrwa do końca lutego 2017 roku.

Polska premiera „Wielkich kłamstewek” na antenie HBO odbędzie się w nocy z 20 na 21 lutego br. o godz. 3.00 w nocy, równolegle z premierą amerykańską. Następna emisja tego odcinka odbędzie się 21 lutego o godz. 20.10.

Serial będzie można oglądać również w HBO GO. Jego premierowy odcinek w tym serwisie udostępniony zostanie 20 lutego br., a kolejny - 24 lutego. Ponadto pierwszy odcinek od 21 lutego w HBO GO będzie dostępny bez abonamentu.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii