Spot szamponu head&shoulders Tea Tree pokazuje, jak Robert Lewandowski strzela efektownego gola z rzutu wolnego. Reklama podkreśla, że promowany szampon zapewnia włoskom 100-procentową ochronę przed łupieżem oraz odświeżenie.
Robert Lewandowski jest bohaterem reklam head&shoulders od półtora roku. Wiosną br. promował wariant head&shoulders Men Ultra, a jesienią ub.r. pokazywany był spot, w którym wystąpił razem ze swoją żoną Anną.
Oparte na wizerunku Roberta Lewandowskiego działania reklamujące head&shoulders są realizowane nie tylko w Polsce, lecz także innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-rl-media-razem-z-group-one-to-nowy-dom-mediowy ##
Za obsługę marketingową head&shoulders w Polsce odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions (kreacja reklam), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz Partner of Promotion (działania public relations).












