Headlines Porter Novelli partnerem Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Gospodarczego w Nowym Jorku

10-12 października br. odbędzie się pierwszy w historii Polsko-Amerykański Tydzień Gospodarczy w Nowym Jorku. Obejmie on cykl konferencji i debat stanowiących ramy dla pogłębiania współpracy amerykańskich i polskich partnerów - przedstawicieli rządu, biznesu i nauki. Headlines Porter Novelli jest odpowiedzialne za przygotowanie i zrealizowanie działań komunikacyjnych dotyczących wydarzenia na rynku polskim i amerykańskim.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na inicjatywę składa się szereg istotnych i uzupełniających się wzajemnie wydarzeń, a wśród nich Forum Gospodarcze USA-Polska, poświęcone głównie tematyce kryzysu gospodarczego, nowych możliwości w sektorze energii i innowacji oraz konferencja - w formule okrągłego stołu - nt. roli kobiet w biznesie i transformacji gospodarczej. Przedsięwzięciom gospodarczym towarzyszyć będzie także wydarzenie kulturalne - wystawa pn. Alina Szapocznikow Sculpture Undone, 1955–1972 w jednej z największych galerii na świecie - The Museum of Modern Art.

Tegoroczny cykl organizowany jest przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych we współpracy m.in. z Ministerstwem Skarbu Państwa, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości,  Instytutem Polskim w Nowym Jorku, Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ośrodkiem analitycznym THINKTANK, U.S.-Poland Business Council, New York University Stern School of Business, Global Summit of Women, Vital Voices Global Partnership, Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. 

Wartością projektu jest wykorzystanie współpracy w ramach sieci Porter Novelli, ale przede wszystkim praca zespołu nad uzyskaniem synergii  działania różnych środowisk na rzecz międzynarodowej debaty publicznej o najważniejszych wyzwaniach współczesnego świata” powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines Porter Novelli.

Headlines Porter Novelli jest specjalistą w komunikacji z 16 letnim doświadczeniem na polskim rynku PR. Od 6 lat jesteśmy też częścią globalnej sieci Porter Novelli, obecnej w 60 krajach świata. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji wielopłaszczyznowych kampanii edukacyjnych w obszarze zdrowia, ekologii i żywności, które przyczyniły się do zmiany postrzegania, zachowań oraz wyborów. Firma projektuje i realizuje kampanie do zróżnicowanych grup interesariuszy, tworząc zrozumienie społeczne dla planowanych zmian wykorzystując kompleksowo kanały komunikacyjne i dobierając odpowiednie narzędzia. Headlines Porter Novelli posiada unikalne doświadczenie w realizacji projektów zarówno dla biznesu (DOW Chemicals. Almond Board of California, Unilever, Bayer, MSD, Jansen, Sanofi Aventis, Roche) jak i NGO i GO (Komisja Europejska, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Zdrowia, WWF). Nasi eksperci zostali wyróżnieni najbardziej prestiżową nagrodą branżową Protony, a nasze kampanie zostały nagrodzone i wyróżnione na polskich i międzynarodowych konkursach m.in. SABRE Awards, IPRA i Złote Spinacze.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu