Heads Advertising będzie reklamować Serenadę i Skarby Serowara

Agencja Heads Advertising po wygranym przetargu rozpoczęła kompleksową obsługę reklamową marek Serenada i Skarby Serowara należących do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach obsługi Heads Advertising odpowiada za strategię oraz kreację materiałów ATL i BTL, działania w internecie oraz planowanie mediów dla marek Serenada i Skarby Serowara.

- Wybraliśmy Heads Advertising, ponieważ stawiamy na partnerską współpracę w długim okresie. Agencja posiada bogate doświadczenie z branży FMCG, dzięki czemu przedstawiony projekt współpracy z markami spełniał w największym stopniu nasze oczekiwania - uzasadnia Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

W przetargu wzięły udział trzy agencje. Nie podano nazw pozostałych ani tego, na jak długo podpisano umowę z Heads Advertising.

Poprzednio obsługą reklamową marki Serenada zajmowała się agencja Schulz Brand Friendly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"