Headz Marketing Partner wybuduje kilkanaście nośników wielkoformatowych

Firma outdoorowa Headz Marketing Partner zamierza wybudować 10-15 nośników podświetlanych o rozmiarach 12x4 metrów w centralnych punktach dużych miast. Przeznaczy na to ok. 13 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Poprzez inwestycję w nośniki 12x4 metrów Headz Marketing Partner chce wypełnić niszę rynkową stanowiącą uzupełnienie wielu realizowanych kampanii. Cena nowych nośników będzie o 30 proc. wyższa niż w przypadku tablic 8x4, pojawią się bowiem w centrach dużych miast, gdzie dotychczas tak duże nośniki instalowane były jedynie na dachach budynków.

Pierwszy etap inwestycji (ok. 3 mln zł) firma sfinansuje ze środków własnych. Brakujące ok. 10 mln zł chce pozyskać poprzez kredyt lub emisję prywatną swoich udziałów.

Do końca przyszłego roku Headz Marketing Partner chce powiększyć swoją ofertę do 250 nośników, wśród których większość będą stanowiły backlighty. - Wynika to z potrzeb stawianych przez rynek i coraz wyższych wymagań klientów - wyjaśnia Łukasz Wylęga, prezes firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów