Heart&Brain realizuje kampanie dla TVN Discovery

Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową TVN Discovery. Będzie pracować przy kampaniach kanałów i programów nadawcy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Heart&Brain w ramach zawartej umowy odpowiada za opracowanie strategii i koncepcji kampanii reklamowych kanałów tv oraz programów grupy kapitałowej TVN Discovery.

Współpraca ma charakter długofalowy.

Heart&Brain w ramach nawiązanej współpracy opracowała już działania wspierające najnowsze produkcje TVN, m.in. seriale „Pułapka”, „Motyw”, „Chyłka”, „39 i pół tygodnia” oraz program „Starsza Pani musi fiknąć”.

Jednym z najnowszych projektów jej autorstwa jest kampania promująca kolejny sezon programu „Big Brother” w TVN7. Działania te obejmują internet, nośniki miejskie oraz telewizję.

Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"