Dumb ways to die
Agencja: McCann MelbourneKlient: metro w MelbourneProdukt: bezpieczeństwo w metrze
Nagroda: Grand Prix oraz Złote Lwy w podkategorii Best Use of Social Media
Kampania „Dumb ways to die” zdobyła jeszcze 4 Grand Prix (m.in. w kategorii Titanium & Integrated Lions) oraz kilkanaście Złotych, Srebrnych i Brązowych Lwów (więcej na ten temat)
Mój materacowy bank
Agencja: VCCP MadridKlient: Des’sProdukt: producent materaców
Oreo Daily Twist
Agencja: Draft FCB New YorkKlient: Mondelez InternationalProdukt: Oreo

Toyota Tundra - projekt Statek Kosmiczny
Agencja: Saatchi & Saatchi Los AngelesKlient: ToyotaProdukt: Toyota Tundra
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Automotive and Transport oraz Best Integrated Campaign Led by PR
Metropole - tweetfonia
Agencja: Havas Worldwide AmsterdamKlient: Metropole OrkestProdukt: Metropole Orkest
Google+ - małżeństwo tej samej płci
Agencja: Ogilvy FranceKlient: Google / Tous Unis Pour L’EgaliteProdukt: Google+
>>> Axe, Dove, IKEA, Guinness, Old Spice Man, PETA - wszystkie "złote" spoty z Cannes Lions 2013 (wideo)
Drzewny koncert - Friends of the Earth
Agencja: Ketchum Pleon BerlinKlient: Friends of the EarthProdukt: ochrona przyrody

Nieśmiertelni fani
Agencja: Ogilvy BrasilKlient: Sport Club RecifeProdukt: drużyna piłkarska
“Nie” znaczy “nie” - Amnesty International
Agencja: Try/Apt (Oslo)Klient: Amnesty International NorwayProdukt: Amnesty International
Heineken - kandydat
Agencja: Publicis ItalyKlient: Heineken InternationalProdukt: Heineken
Spraw, by politycy pracowali - Ura.ru
Agencja: Voskhody YekaterinburgKlient: serwis miejski Ura.ruProdukt: Ura.ru
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Corporate Responsibility oraz Best Use of Live Events and/or Stunts
Toksyczne podróże - Greenpeace
Agencja: Circus DF (Meksyk)Klient: Greenpeace MexicoProdukt: walka z zanieczyszczeniem rzek

Wierzymy w D&T
Agencja: Weber Shandwick LondonKlient: Stowarzyszenie Designu i TechnologiiProdukt: design i technologia w szkołach
Niesamowity czytacz umysłów

Agencja: Duval Guillaume ModemKlient: FebelfinProdukt: Belgijska Federacja Banków
Dove - Real beauty sketches
Agencja: Ogilvy BrasilKlient: UnileverProdukt: Dove
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best Use of Social Media oraz Best Integrated Campaign Led by PR
Kampania zdobyła też Grand Prix w kategorii Titanium & Integrated Lions (więcej na ten temat)
Jesteśmy Davidem Baileyem - Samsung NX
Agencja: Cheil UKKlient: SamsungProdukt: aparat fotograficzny Samsung NX
Umieszczenie kontenerowcówna mapie
Agencja: Golden Goose PR (Wielka Brytania)Klient: The Deerbrook GroupProdukt: kontenerowce











