Heineken w nowej globalnej kampanii promuje piwo bezalkoholowe

Firma Heineken rozpoczęła nową globalną kampanię zatytułowaną "Cheers with no alcohol. Now you can". W działaniach reklamowych, które obejmą także Polskę promowane jest bezalkoholowe piwo Heineken 0.0.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Heineken w nowej globalnej kampanii promuje piwo bezalkoholowe

Heineken rozpoczął globalną kampanię, aby wykorzystać tzw. „suchy styczeń” i rosnący rynek napojów bezalkoholowych podczas imprez towarzyskich.

Najnowszy spot telewizyjny marki ma na celu zademonstrowanie, że bezalkoholowe piwo Heineken 0.0 daje każdemu możliwość wspólnego spędzania czasu w towarzystwie, czy to z alkoholem, czy bez.

W kampanii "Cheers with no alcohol. Now you can" pokazano chwile towarzyskiego picia na przestrzeni lat: od epoki Wikingów i szalonych lat 20. XX wieku, po kulisy koncertu rockowego, a nawet spotkania biznesowe.

Każda sytuacja pokazuje, że osoba niepijąca alkoholu jest wykluczona w momencie gdy wznoszony jest toast "na zdrowie”. Ale tylko do pewnego momentu - bo obecnie alternatywą podczas spotkań towarzyskich jest w takich sytuacjach bezalkoholowe piwo Heineken 0.0.

Bram Westenbrink, globalny dyrektor marki Heineken, powiedział:  - W związku z tym, że tak wielu z nas szuka alternatywy dla alkoholu podczas spotkań towarzyskich i wieczornych – zwłaszcza w okresach takich jak „suchy styczeń”, co jest powszechne w wielu regionach – segment piwa bezalkoholowego eksplodował w ciągu ostatnich pięciu lat. Pracowaliśmy niezwykle ciężko, aby Heineken 0.0 był na czele tego trendu. Po wprowadzeniu piwa Heineken 0.0 w 2017 roku, w listopadzie 2021 roku osiągnęliśmy sukces w jego dystrybucji na 100 rynkach.

Kampania bezalkoholowego Heinekena obejmuje 74-, 30- i 15-sekundowe filmy wraz z materiałami w social mediach, reklamami internetowymi, outdoorem. Za ich kreacje odpowiada agencja Publicis Italy, a za produkcję  - Hobby Film.

Działania reklamowe realizowane będą na całym świecie, m.in. w Austrii, Brazylii, Kanadzie, Chorwacji, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych.

Nowy spot telewizyjny jest kontynuacją wcześniejszej globalnej kampanii marki „ Teraz możesz ”, która wprowadziła Heinekena 0.0 jako napój na chwilę, np. po zajęciach sportowych, podczas parkowania samochodu lub podczas lunchu w pracy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online