Heineken planuje wybór globalnych agencji kreatywnych

Producent piwa, firma Heineken rozesłała zapytania do agencji kreatywnych. Planuje wybór agencji do globalnej obsługi reklamowej, a spotkania z ich przedstawicielami chce odbyć podczas tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions w drugiej połowie czerwca.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Heineken planuje wybór globalnych agencji kreatywnych

Heineken rozesłał do wybranych agencji reklamowych RFI (Request For Information) -  chce bowiem w niedługim czasie wybrać nowych globalnych partnerów, którzy "poprowadzą markę przez ewoluujący świat marketingu i komunikacji".

RFI obejmuje kreację i produkcję reklam. Nie dotyczy obsługi mediowej - w tym zakresie Heineken nie planuje zmian i nadal pracuje z Dentsu.

Browar potwierdził, że zakres współpracy koncentruje się na około 300 międzynarodowych markach Heinekena, w tym Red Stripe, Tecate, Tiger i Amstel. Nie obejmuje flagowej marki Heineken, obsługiwanej reklamowo przez Publicis Groupe.

Według rzecznika Heinekena, browar nie ma ustalonego harmonogramu wyboru nowych partnerów i obecnie "poszukuje talentów i pomysłów na rynku".

Z nieoficjalnych informacji wynika, że firma planuje cykl spotkań z przedstawicielami wybranych agencji podczas zbliżającego się festiwalu reklamowego Cannes Lions, który odbędzie się w dniach 20-24 czerwca br.

Według Statista Heineken jest drugą co do wielkości globalną firmą piwowarską po AB InBev, z 12,2 proc. udziałem w rynku.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"