W nowych reklamach telewizyjnych Heinekena nawiązujących dosponsorowanej przez ten koncern piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFApokazani są zwykli ludzie przygotowujący się do wypicia piwa tejmarki. Nagle pojawia się obok nich kilkunastoosobowy chór, któryintonuje charakterystyczny hymn tych rozgrywek.
10-sekundowe spoty typu break bumper stanowią główny elementglobalnej kampanii reklamowej "Great Together". Akcja zachęcaodbiorców do zarezerwowania sobie dni, w których odbywają się meczeLigi Mistrzów, na spotkania z przyjaciółmi przy piwie Heineken. Wzwiązku z tym reklamy będą emitowane na całym świecie we wtorki iśrody, kiedy rozgrywane są te zawody.
Jednocześnie Heineken rozpoczyna związaną również zesponsoringiem Ligi Mistrzów kampanię promującą odpowiedzialnespożywanie alkoholu. W ramach akcji przy transmisjach emitowanybędzie 5-sekundowy spot, a hasło "Enjoy Heineken Responsibly"(Ciesz się Heinekenem Odpowiedzialnie) eksponowane będzie nastadionach, na których odbywają się mecze tych rozgrywek.












