Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej

Koncern spożywczy Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej, obejmującej ponad 20 kategorii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej

Wszystkie produkty marki Heinz - w tym te najbardziej znane, jak ketchup, fasolka czy majonez - po zmianach będą miały jednolitą komunikację wizualną. Obejmie ona między innymi logotypy, krój  i kolorystykę czcionek na opakowaniach, a także inne elementy wizualne opakowań, wykorzystywane też w komunikacji marketingowej.

Proces ma charakter globalny, będzie wdrażany sukcesywnie przez kolejne tygodnie.

grafika

Produkty Heinz przed zmianami (na górze) oraz po zmianach (na dole)

grafika

Projekty przygotowała agencja Jones Knowles Ritchie z siedzibą w Londynie.

Heinz ma w swojej ofercie m.in. ketchup, majonez, sosy, gotowe zupy, produkty w puszkach (fasolka, pomidory).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"