Pięć dotychczas pokazanych odcinków nowej serii "Heli w opałach"obejrzało średnio 2,24 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały stacji wrynku wyniosły 18,84 proc. (w grupie 4+) i 20,31 proc. (w grupie16-49).
Lepsze wyniki serial notował rok temu, gdy TVN nadawał jegopremierową serię. Pięć pierwszych jej odcinków przyciągnęło przedtelewizory przeciętnie 2,54 mln osób, a udziały wyniosłyodpowiednio 22,51 proc. i 26,89 proc.
Podczas emisji "Heli w opałach", stacja TVN wyprzedzała jedyniePolsat, który w tym czasie emitował głównie "Rodzinę zastępcząplus" i "Wydarzenia", co dało średnio 2,2 mln widzów. Lepsze wynikiod TVN osiągały natomiast: TVP1 (2,5 mln; "Szkoda gadać","Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn" i "Jaka to melodia?") iTVP2 (2,41 mln; m.in. "Panorama" i "Mistrzostwa Europy w siatkówcekobiet").

Wśród widzów "Heli w opałach" przeważają kobiety. Serialoglądany jest najchętniej także przez osoby w wieku od 30 do 39 latoraz powyżej 50. roku życia, mieszkające w średnich i największychmiastach.











