Herbapol kampanią wspiera herbatki owocowe

W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Herbapol kampanią wspiera herbatki owocowe

Nowy spot przenosi widzów w miejsca, z których pochodzą naturalne składniki herbatek owocowych Herbapolu. Dojrzewające w lasach i ogrodach owoce tworzą smak herbatek, po które sięga kolejne już pokolenie konsumentów. To produkty, które w naturalny sposób wpisują się w codzienny tryb życia młodych odbiorców.

Herbapol w komunikacji podkreśla swoje przywiązanie do natury – czyli wartości, która od lat stoi w centrum działań firmy. Marka łączy pasję do owoców i ziół, z bogatym doświadczeniem i wiedzą, tworząc produkty, które w pełni odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów i wpisują się w aktualne trendy. 

– Nasza najnowsza kampania to nie tylko promocja herbatek owocowych, ale też manifest naszej filozofii działania – mówi Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapol-Lublin. – Herbapol to marka, która łączy w sobie tradycję i innowacyjność i jest autentycznie zakorzeniona w naturze. To ona jest naszą inspiracją, a także źródłem składników, z których powstają nasze owocowe herbatki i inne produkty. Poprzez tę kampanię chcemy także inspirować do sięgania po to, co najlepsze z natury.

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online