Herbapol-Lublin reklamuje syropy owocowe z witaminą D (wideo)

Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!” ruszyła kampania reklamowa syropów owocowych marki Herbapol-Lublin, wzbogaconych witaminą D. Działania przygotowały MullenLowe Warsaw, studio OTO oraz Mediacom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Herbapol-Lublin reklamuje syropy owocowe z witaminą D (wideo)

Nowa kampania stanowi kontynuację platformy komunikacyjnej Herbapolu-Lublin „I dzień smakuje lepiej!”. Pod tym parasolem reklamowane były już m.in. owocowe herbaty z linii Herbaciany Ogród.

Kampania reklamowa obejmuje największe stacje telewizyjne, radiowe, prasę branżową, jak również działania w internecie oraz w punktach sprzedaży. 15-sekundowy spot informuje o wzbogaceniu składu produktu o witaminę D.

Aktywności reklamowe zaplanowano do połowy maja.

Za kreację i przygotowanie spotów reklamowych odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem jest Łukasz Zadrzyński, a produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele