Herbapol poszerza współpracę z EssenceMediacom

Agencja mediowa EssenceMediacom Polska (GroupM) wygrała przetarg na obsługę performance’ową platformy e-commerce marki Herbapol. Nowa umowa oznacza poszerzenie dotychczasowej współpracy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Herbapol poszerza współpracę z EssenceMediacom

Do tej pory agencja EssenceMediacom była odpowiedzialna za obsługę marek Herbapol-Lublin w obszarze strategii, planowania i zakupu mediów offline i online.

– Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy z EssenceMediacom, ze względu na jej zdolność do całościowego spojrzenia na komunikację naszej marki. Działania, jakie prowadziliśmy z EssenceMediacom wcześniej, miały charakter brandingowy, a ich celem było budowanie świadomości i wizerunku marki. Dla tych celów ustalane są odpowiednie wskaźniki KPI. Natomiast w przypadku naszej platformy e-commerce mówimy o celach stricte sprzedażowych. Teraz oba te nurty będziemy „spinać” w jednym miejscu, w jednej agencji, co naszym zdaniem przełoży się na zwiększoną efektywność wynikającą z synergii działań sprzedażowych i brandingowych – mówi Iwona Janicka, senior manager ds. e-commerce w Herbapol-Lublin S.A.

Marka Herbapol należy do Herbapol-Lublin, która w swoim portfolio posiada również brandy: Big-Active i Zioła Mnicha. Firma działa w takich kategoriach jak: herbaty, syropy, dżemy, napoje ICE TEA oraz kosmetyki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela