Herbapol-Lublin rozpoczął nową kampanię promującą linię Herbaciany Ogród. Hasło kampanii, "Herbapol. We współpracy z naturą", odzwierciedla filozofię marki, która od 75 lat czerpie inspirację z przyrody.
Nowoczesne podejście do tradycji
Kampania, prowadzona w telewizji i kanałach digitalowych, łączy tradycję z nowoczesnością. Spoty reklamowe ukazują naturę jako źródło składników, z których powstają herbatki, podkreślając ich rolę w codziennym życiu konsumentów.

Spoty reklamowe, stworzone przez agencję Pro/porcja i wyprodukowane przez Highnoon, są emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Wsparcie PR zapewnia Quality PR. Kampania ma na celu budowanie relacji z konsumentami opartej na zaufaniu i autentyczności.
Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapol-Lublin, podkreśla, że naturalne składniki herbat doskonale wpisują się w aktualne trendy konsumenckie. Kampania ma inspirować do codziennego kontaktu z naturą i wzmacniać więzi z klientami.











