Herbapol w nowej kampanii promuje herbatki ziołowe

W trwającej kampanii, obejmującej wiodące stacje telewizyjne oraz kanały digital, Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Działania prowadzone są pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”, które definiuje nową platformę komunikacyjną firmy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Herbapol w nowej kampanii promuje herbatki ziołowe

W nowej kampanii Herbapol zaznacza swój bliski związek z naturą. To ona jest źródłem składników, na bazie których powstają produkty tej marki.  

Jednocześnie nowoczesna forma kampanijnego spotu, podkreśla, iż Herbapol-Lublin ze swoją misją idealnie wpisuje się w aktualne trendy. – To naprawdę wyjątkowe, iż firma, za którą stoi ponad 75 lat wiedzy i doświadczenia, potrafi być tak znakomicie osadzona we współczesności – podkreśla Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapolu. – Właśnie taki jest Herbapol – autentyczny, naturalny, innowacyjny.

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów