Heyah z nową ofertą. Nielimitowane rozmowy i 20 GB internetu w cenie 19,99 miesięcznie

Marka Heyah wprowadziła odświeżoną ofertę Heyah 01. W ramach subskrypcji kosztującej 19,99 złotych miesięcznie użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci oraz limit 20 GB do korzystania z internetu. W ramach promocji za pierwszy miesiąc korzystania z oferty płaci się złotówkę, wprowadzeniu nowej Heyah 01 towarzyszy kampania reklamowa z tańczącym robotem w roli głównej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Heyah z nową ofertą. Nielimitowane rozmowy i 20 GB internetu w cenie 19,99 miesięcznie

Należąca do T-Mobile Polska marka Heyah wprowadziła odświeżoną ofertę Heyah 01 funkcjonującą w formie subskrypcji. Po zakupie usługi opłata za każdy miesiąc korzystania z oferty jest automatycznie pobierana za pośrednictwem podpiętej karty płatniczej użytkownika.

Nielimitowane rozmowy i 20 GB za 19,99 złotych

W ramach nowej Heyah 01 użytkownik w cenie 19,99 zł miesięcznie otrzymuje nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne zarówno w Polsce, jak i na terenie Unii Europejskiej.

Podobny brak ograniczeń jak w wypadku połączeń głosowych jest proponowany także przy wysyłaniu wiadomości SMS i MMS. Poza tym użytkownik Heyah 01 otrzymuje miesięcznie limit 20 GB na połączenia z internetem w kraju, w wypadku UE limit wynosi 2,39 GB.

grafika

Nowa oferta Heyah 01 jest kierowana zarówno do obecnych, jak i nowych użytkowników Heyah. W ramach promocji przez pierwszy miesiąc korzystania z usługi pobierana jest opłata w wysokości 1 zł.

Operator wyjaśnia, że subskrypcja Heyah 01 aktywuje się automatycznie, co oznacza że klienci nie muszą nic instalować, by ją uruchomić. Z kolei aby móc nią łatwo zarządzać, sprawdzać faktury, zmieniać podpiętą kartę płatniczą itd. wystarczy zainstalować aplikację „Moja Heyah” i tam wprowadzać niezbędne zmiany.

Robot reklamuje Heyah 01

Odświeżonej ofercie Heyah 01 towarzyszy kampania reklamowa w telewizji oraz w internecie. Obok samej usługi jej głównym bohaterem jest robot tańczący w rytm utworu „Sprężynka” autorstwa DJ Hazela.

Kampanię reklamową przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VML Y&R, która jednocześnie przygotowała działania reklamowe w internecie.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za kampanię sprzedażową w internecie odpowiada agencja Performics.

Z kolei materiały BTL przygotowała agencja Digitas.

W ub.r. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 1,1 proc. do 6,456 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL. z 1,645 do 1,678 mld zł. Liczba klientów telekomu zwiększyła się o 244 tys. do 11,2 mln. Z internetu światłowodowego korzysta już 30,5 tys. użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"