Heyah reklamuje oferty dla Ukraińców

Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile) prowadzi kampanię reklamową skierowaną do Ukraińców mieszkających w Polsce. Komunikację przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R oraz Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Heyah reklamuje oferty dla Ukraińców

Kampania Heyah jest skierowana do Ukraińców i promuje dwie oferty. Pierwsza z nich to „Tańsze połączenia na Ukrainę do wszystkich sieci”, w ramach której za połączenia na Ukrainę zamiast dotychczasowych 28 gr za minutę klient płaci jedynie 9 gr. Oferta będzie dostępna do końca marca 2020 r. i obejmuje zarówno klientów, którzy włączą ofertę po wdrożeniu niższej stawki, jak i tych, którzy włączyli ofertę przed dniem wdrożenia.  

W ramach drugiej oferty, przygotowanej z okazji kampanii na 15. urodziny Heyah, każdy nowy i obecny klient Heyah może jednorazowo włączyć darmowe 15 GB na 30 dni (należy wysłać SMS o treści TAK na 80404). Promocja obowiązuje do października 2019 r.

Oferty promują spoty reklamowe w języku ukraińskim, emitowane na YouTube do końca września.

Działania reklamowe uzupełniają nośniki OOH (digital, large format, transit – pociągi i autobusy), prasa oraz online (YT TrueView, display banners).

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzi VMLY&R, która przygotowała też spoty do tej akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję