Hill & Knowlton zdobył najwięcej nominacji w konkursie SABRE2008

Międzynarodowa agencja PR Hill & Knowlton zdobyła najwięcejnominacji w prestiżowym konkursie branży public relations EMEASABRE 2008. Agencja została nominowana za 12 zrealizowanych przezsiebie kampanii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na drugim miejscu uplasowały się agencje Fleishman-Hillard orazWeber Shandwick, które zdobyły po 11 nominacji. Zajmujący trzeciąpozycję Edelman otrzymał ich 10.

Wśród nominowanych agencji są także: Burson-Marsteller orazOgilvy PR z dziewięcioma nominacjami, Euro RSCG i Pleon z ośmioma,Prime PR i Publicis Consultants z siedmioma kampaniami, Brands2Lifez sześcioma oraz agencje Blue Rubicon, Cohn & FourCommunications, The Red Consultancy i Trimedia, które zdobyły popięć nominacji.

Nagrody SABRE (Superior Achievement in Branding &Reputation) wyróżniają najlepsze kampanie public relations na całymświecie. W tym roku do konkursu zgłoszono 1800 kampanii, o 20 proc.więcej niż w ubiegłym roku. Uroczysta gala rozdania nagród wkonkursie odbędzie się 21 maja br. w budynku ratusza wSztokholmie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu