Hill+Knowlton Strategies wypromuje markę Dormeo

Agencja Hill+Knowlton Strategies rozpoczęła współpracę ze Studio Moderna Polska - dystrybutorem takich marek jak Dormeo, Top Shop, Delimano czy Kosmodisk.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Hill+Knowlton Strategies wypromuje markę Dormeo

Zespół H+K Strategies będzie odpowiedzialny za opracowanie i realizację strategii komunikacji PR, w tym działań opartych na content marketingu dla marki Dormeo.

Agencja wesprze także obecność marki w mediach społecznościowych.

Za obsługę klienta odpowiadają: Maciej Szaroleta, Agata Janczak i Katarzyna Bartoszkiewicz.

Strony nie zdradzają na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"