Hilton wybrał MediaCom do globalnej obsługi mediowej

Sieć hoteli Hilton w zamkniętym przetargu wybrała do współpracy dom mediowy MediaCom (GroupM). Agencja zajmie się obsługą globalnego budżetu mediowego firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hilton wybrał MediaCom do globalnej obsługi mediowej

Hilton ma ponad 5,3 tys. hoteli w 106 krajach na całym świecie. Dotychczas jego obsługą mediową zajmowała się agencja Digital należąca do Publicis Media. W marcu br. rywal Hiltona, sieć hoteli Mariott, powierzyła globalna obsługę mediową zespołowi Publicis Groupe, który po wygranym przetargu został nazwany Mariott One Media.

Kilka miesięcy temu, pod koniec ub.r. Hilton rozpoczął współpracę z agencją reklamową TBWA, która pracuje dla niego globalnie. Za obsługę marki w internecie odpowiada z kolei iProspect (Dentsu Aegis Network).

W 2017 roku Hilton wydał na reklamy w mediach w USA 60,4 mln dolarów (według Kantar Media). Szacuje się, że rocznie firma wydaje globalnie na media do 150 mln dolarów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"