Hip-hop na topie

Rośnie sprzedaż gazety Hip Hop

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawca Magazynu Hip Hop, krakowska firma Pro-Media poinformowała, że w okresie od sierpnia 2003 do końca stycznia 2004 utrzymuje się stały wzrost sprzedaży Magazynu Hip Hop.

W ciągu tych 6 m-cy sprzedaż tytułu wzrosła o 19%. Pismo jest sprzedawane z darmową płytą CD, ukazuje się na rynku od lipca 2002 roku i jest obecnie jednym z trzech liczących się graczy wśród pism poruszających tematykę kultury hip hop.

- Nakład wynosi w zależności od atrakcyjności numeru od 7000 - 11.000 egz, sprzedaż średnia za okres sierpień 03 - luty 04 wyniosła 66,7 %, to stanowi wzrost 18,6 % w porównaniu do okresu luty 03 -sierpień 03 - czytamy w komunikacie.

Po jesiennych zmianach (wprowadzenie kilku nowych działów, zwiększenie ilości stron do 96) na wiosnę planowane są dalsze działania mające na celu uatrakcyjnienie pisma oraz wzrost sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji