Hipnotyzująca kampania reklamuje Non Stop Świat w Netii

Netia wprowadza taryfę telefoniczną Non Stop Świat skierowaną do firm. Ofertę wspiera kampania reklamowa – przygotowana przez Brasil i ZenithOptimedia – z hipnotyzującym przekazem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Udostępniana właśnie przez Netię taryfa telefoniczna Non Stop Świat skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą krajowe i międzynarodowe kontakty biznesowe. W ramach stałego abonamentu za 79,90 zł miesięcznie (a przy zamówieniu przez stronę netia.pl – za 69,90 zł) firma otrzymuje nielimitowane rozmowy na numery stacjonarne w Polsce i Unii Europejskiej, a także numery stacjonarne i komórkowe w USA i Kanadzie. Natomiast w ramach „Hipnotyzującej promocji dla firm” usługa ta w pakiecie z internetem kosztuje 2 zł miesięcznie nawet przez pół roku.

Nową taryfę wspiera radiowa kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do emitowanych obecnie reklam Netii z Tomaszem Kotem jako hipnotyzerem (więcej na ten temat). Spoty radiowe do końca listopada będą emitowane w Radiu ZET, RMF FM, „Trójce”, Tok FM, Radiu PIN i Chilli Zet. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil (kreacja) i dom mediowy ZenithOptimedia (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"