Historia wampira promuje ciastka Oreo jako „pełne cudów” (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa ciastek Oreo (produkowanych przez Mondelez) pokazująca w bajkowej stylistyce, co może się stać po ich zjedzeniu. Globalnie akcję przygotowała agencja Tag Worldwide, a w Polsce - dom mediowy Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Historia wampira promuje ciastka Oreo jako „pełne cudów” (wideo)

Animowane spoty Oreo pokazują m.in., że nawet wampir po spróbowaniu tych ciastek zmienia swoje zwyczaje i zaczyna mu smakować mleko. Jest to polska adaptacja globalnej kampanii pod hasłem „Wonderfilled”.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne z oferty TVN i Polsatu) oraz internet (YouTube i Facebook). Potrwa do połowy października.

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Tag Worldwide. Za realizację działań na polskim rynku, m.in. strategię i zakup mediów, odpowiada dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów