History promuje serial ”Mud Men” (wideo)

Kanał History w poniedziałek 30 stycznia br. ruszy z kampanią promocyjną nowego serialu dokumentalnego “Mud Men” opowiadającego o “ludziach błota”. Działania obejmą m.in. prasę i internet.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial “Mud Men” opowiada o przygodach znanego dziennikarza Johnny’ego Vaughana i archeologa Steve’a Brookera. Widzowie zobaczą w nim jak bohaterowie przekopują brzegi Tamizy w poszukiwaniu różnych przedmiotów, a także wyruszają do Polski, by szukając znalezisk w ziemi, odkryć historię Głogowa, Wrocławia, Zielonej Góry oraz Warszawy. “Mud Men” nadawany będzie we wtorki o 21.00 w kanale History HD (od 31 stycznia) i History (od 7 lutego).

- Głównym celem promowania serialu „Mud Men” jest pokazanie History jako energetycznego kanału dokumentalnego za pomocą opowieści osadzonych w czasie rzeczywistym, z mocnymi bohaterami z historią w tle - mówi Anna Priest, VP Marcomms w A+E Networks UK, nadawcy History.

Kampania ATL potrwa kilka tygodni i obejmie autopromocję na antenie kanałów History i History HD, reklamę prasową (“Gazeta Telewizyjna”, “Tele Tydzień”, “Kropka TV”, “Super Express TV”, “Dziennik Gazeta Prawna – Kultura TV”, “To & Owo”, “Teleprogram”, “Fakt TV”, “Tele Magazyn”), internet (pakiety ipla, Wp.pl, Axel, v2, Atmedia, telemagazyn.pl, działania na Facebooku i YouTube), a także outdoor (air-walle w Warszawie).

Międzynarodową kreację przygotowała londyńska agencja Clicked Creative. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy OMD MediaDirection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"