Telewizja TVN miała w listopadzie po raz pierwszy wyższą oglądalność całodobową w całej populacji niż Polsat. Oglądalność TVN była na poziomie 16,9 proc., a Polsatu wyniosła 16,4 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
"Po raz pierwszy w ośmioletniej historii istnienia stacji, w miesięcznym podsumowaniu wyników oglądalności, TVN pobiła komercyjną konkurencję" – pochwaliła się telewizja TVN w komunikacie prasowym.
W listopadzie ogólny udział stacji TVN w rynku wyniósł 16,9 proc. (wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2004 roku o 1,65%), Polsatu 16,4 proc. (wzrost o 0,02%), TVP1 23,6 proc. (wzrost o 0,06) a TVP2 22,1 proc. (wzrost o 0,79%).
(4+)20052004ChannelSHR %ChannelSHR %TVP123,60%TVP123,54%TVP222,10%TVP221,41%TVN16,95%Polsat16,40%Polsat16,42%TVN15,30%TVP34,57%TVP35,10%TV42,19%TV42,68%TVN71,70%TVN71,98%TVN241,17%TVPolonia1,22%TVPolonia0,76%TVN241,08%CN/TCM0,72%CN/TCM0,87%Jetix/FoxKids0,53%Jetix/FoxKids0,78%Eurosport0,53%Eurosport0,56%MiniMini0,46%TN/TVPULS0,51%ZigZap0,44%Tele50,45%VIVA0,43%Discovery0,45%

TVP1 była najchętniej oglądaną stacją telewizyjną wśród widzów w grupie wiekowej 16-49.
16-4920052004ChannelSHR %ChannelSHR %TVP120,93%TVP120,52%TVP220,51%TVP219,42%Polsat18,97%Polsat19,37%TVN18,74%TVN17,09%TVP_Regional3,52%TVP_Regional3,87%TV42,62%TV43,32%TVN71,95%TVN72,26%TVN241,00%TVPolonia1,11%TVPolonia0,65%TVN240,91%VIVA0,59%CN/TCM0,73%CN/TCM0,55%VIVA0,66%AXN0,49%Eurosport0,59%Discovery0,49%Tele50,49%Eurosport0,48%Jetix/FoxKids0,49%Polsat Sport0,42%TN/TVPULS0,48%
W grupie 16-49 miasta pozycje lidera umocniła telewizja TVN.
16-49miasta20052004ChannelSHR %ChannelSHR %TVN21,39%TVN18,82%TVP118,17%TVP118,06%TVP218,10%TVP216,88%Polsat16,29%Polsat16,49%TVP_Regional3,33%TVP_Regional3,68%TV42,90%TV43,36%TVN72,67%TVN73,24%TVN241,41%TVPolonia1,41%TVPolonia0,94%TVN241,33%VIVA0,80%CN/TCM1,01%CN/TCM0,78%Eurosport0,89%AXN0,72%VIVA0,87%Eurosport0,68%Jetix/FoxKids0,73%Discovery0,67%Discovery0,65%Polsat Sport0,64%Tele50,64%











