Mecze Polaków z Argentyną, Arabią Saudyjską i Meksykiem hitami w listopadzie, „Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” wypadły z czołówki

Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły transmisje związane z mundialem 2022: mecze reprezentacji Polski z Argentyną, Arabią Saudyjską i Meksykiem oraz studio sportowe. Wśród 20 najchętniej oglądanych audycji 17 lokat zajęły pozycje TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W listopadzie 2022 roku najwięcej widzów zgromadził mecz MŚ w piłce nożnej Polska-Argentyna, który w TVP1 30 listopada oglądało 8,48 mln widzów, co przełożyło się na 55,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Zakończony przegraną naszej drużyny (wynikiem 2 do 0) mecz był relacjonowany również w TVP Sport (1,42 mln widzów) oraz TVP 4K (666 tys.).

Drugie miejsce zajęła relacja ze sportowego studia w przerwie pomiędzy pierwszą a drugą połową spotkania Polaków z Argentyną. Transmisję w Jedynce obejrzało 7,58 mln widzów (SHR% na poziomie 48,42 proc.).

Podium uzupełnia rozegrany cztery dni wcześniej mecz z Arabią Saudyjską, który zakończył się wygraną naszej drużyny (wynikiem 2 do 0). Transmisję w Jedynce obejrzało 6,60 mln widzów (SHR% na poziomie 55,61 proc.). Dodatkowo w TVP Sport pojedynek miał 1,84 mln oglądających, a w TVP 4K - 268 tys.

Czwarty był mecz Polaków z Meksykiem z 22 listopada, który zakończył się bezbramkowym remisem. Transmisję w Jedynce obejrzało 6,47 mln widzów (SHR% na poziomie 48,77 proc.). Dodatkowo w TVP Sport relacja miała 1,78 mln oglądających, a w TVP 4K - 476 tys.

Czołową piątkę uzupełnia mecz Hiszpania-Niemcy z 27 listopada. Spotkanie w TVP1 miało 3,66 mln widzów (26,59 proc. udziału).

„Rolnik szuka żony” i „M jak miłość” tuż za top 5

Szóste miejsce zajął finałowy odcinek 9. serii reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce 27 listopada oglądało 3,46 mln widzów (31,98 proc. udziału).

Siódmy był serial „M jak miłość”, który w Dwójce 8 listopada oglądało 3,41 mln widzów (28,95 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 20 listopada na antenie stacji obejrzało 3,13 mln widzów (23,90 proc. udziału). Była to dziesiąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,92 mln widzów (emisja 13 listopada; 13. pozycja w ogólnym rankingu).

Hitami audycje TVP1

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 17 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Dwie lokaty należały do programów TVP2, a jedna - do TVN.

grafika

TVP1 umocniła się na pozycji lidera w listopadzie

Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 4,07 proc. do 7,54 proc. Stacja nadaje pozostałe mecze, które nie trafiły do ramówki TVP1 (są to spotkania rozgrywane w ciągu dnia).

Podium uzupełnia TVN, który przed rokiem był drugi. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,35 proc. (w dół o 12,08 proc.). Z kolei czwarty Polsat miał 7,12 proc. udziału (- 9,87 proc.). Stacja spadła z trzeciej lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-mecz-polska-argentyna-bramki-konflikt-leo-messi-robert-lewandowski,7169735653496961a ##

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 33,25 proc. w listopadzie 2021 roku do 32,97 proc. w listopadzie 2022 roku.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 3,87 proc. do 5,10 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (4,49 proc. udziału; - 10,91 proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,70 proc.; do góry o 4,29 proc.).

Rekordowe wyniki TVP Sport

10. był kanał TVP Sport, którego udział wzrósł o 198,61 proc. do 2,15 proc. Stacja pokazuje wszystkie mecze mundialu.

grafika

TVN liderem w 16-49

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 9,19 proc., po spadku o 12,23 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierabac-mux-1-mux-2-mux-3-mux4-mux-8-lista-kanalow-dvb-t-ogladalnosc-pazdziernik-2022-tvp1-polsat-tvp-nauka,7169735878145665a ##

Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP1. Jej wynik w listopadzie br. zwiększył się o 52,88 proc. do 9,02 proc.

Podium uzupełnia Polsat (- 8,88 proc. do 7,59 proc.), który przed rokiem był drugi. Czwartą lokatę zajęła TVP2 (- 0,84 proc. do 5,87 proc.), która awansowała z trzeciej lokaty. Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN7 (- 20,87 proc. do 3,64 proc.).

grafika

TVP1 nowym liderem w 16-59

Wśród widzów w grupie 16-59 w zeszłym miesiącu nowym liderem była TVP1 (+ 40,15 proc. do 9,39 proc.), która awansowała z trzeciej lokaty.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online