„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku

Największą widownię w 2020 roku w TVP2 zgromadziły takie pozycje, jak: „M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” - 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w TVP2 w 2020 roku zgromadził serial „M jak miłość” z 14 kwietnia. Obejrzało go 5,06 mln widzów, co przełożyło się na 31,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House. Przynajmniej przez 1 minutę audycję widziało 5,87 mln osób.

Na drugim miejscu sklasyfikowany został trwający kilka godzin „Sylwester marzeń z Dwójką”, który 31 grudnia śledziło średnio 4,88 mln widzów TVP2 (13,74 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 31,48 proc. udziału.

Podium uzupełnia medyczna produkcja „Na dobre i na złe”, którą 22 kwietnia obejrzało 3,32 mln widzów (RCH 1 min - 4,26 mln; 21,97 proc. udziału).

Czwarty był jeden z odcinków programu „The Voice Kids”, który 25 stycznia śledziło średnio 2,96 mln widzów (4,21 mln przynajmniej przez 1 minutę), co przełożyło się na 22,17 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hity-tvn-w-2020-roku,7170394986727041a ##

Czołową piątkę uzupełnia telenowela „Barwy szczęścia” z 28 stycznia. Tego dnia produkcja miała 2,96 mln widzów (RCH 1 min - 3,67 mln), co dało stacji 18,98 proc. udziału.

Oczko niżej znalazło się „Koło fortuny”. 2 lutego teleturniej obejrzało 2,89 mln widzów (23,75 proc. udziału).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który 17 lutego miał 1,82 mln osób (RCH - 2,08 mln), co dało TVP2 33,06 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „Sylwester marzeń z Dwójką” (1,67 mln widzów; 28,14 proc. udziału), a podium uzupełniają tutaj talent-show „The Voice Kids” (1,16 mln widzów; 21,66 proc. udziału).

grafika

Krótszy czas oglądania telewizji w 2020 roku

W 2020 roku statystyczny Polak każdego dnia spędził przed telewizorem średnio 4 godziny, 20 minut i 58 sekund. W porównaniu do 2019 roku czas skrócił się o 4 minuty i 54 sekundy, a 2018 - o 3 minuty i 50 sekund.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-telewizyjnej-2020-lider-polsat-aflofarm,7170400790988417a ##

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w 2020 roku zajęła TVP1, która awansowała z drugiej lokaty. Średni dobowy udział kanału względem 2019 roku zmniejszył się o 0,21 proc. do 9,66 proc. (najmniejszy spadek wśród tzw. „wielkiej czwórki”).

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,13 proc. do 8,36 proc. Jednocześnie był to największy spadek wśród dziesięciu czołowych stacji.

Podium uzupełnia TVP2 - udział stacji wyniósł 7,54 proc., po spadku względem 2019 roku o 9,59 proc.

Na czwarte miejsce spadł TVN (stacja miała 7,49 proc. udziału; w dół o 11,36 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji