PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
7,52 mln widzów meczu Polska-Słowacja w TVP1, TVP Sport i TVP 4K (dane minuta po minucie)
„Szkło kontaktowe” ogląda więcej widzów niż „W tyle wizji”
Antena HD ma 0,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym. „Wyniki dość obiecujące”
Antena HD ma 0,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym. „Wyniki dość obiecujące”
Karolina Olszewska dołącza do One House, będzie zarządzać zespołem social media
Karolina Olszewska dołącza do One House, będzie zarządzać zespołem social media
Andrzej Charyta nowym communications managerem w One House
Andrzej Charyta nowym communications managerem w One House
Turniej Czterech Skoczni i Liga Mistrzów sportowymi hitami 2020 roku
Seriale TVP2 najchętniej oglądane w 2020 roku, „Osiecka” najwyżej sklasyfikowaną nowością (top 20)
Seriale TVP2 najchętniej oglądane w 2020 roku, „Osiecka” najwyżej sklasyfikowaną nowością (top 20)
„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku
„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku
„Kevin sam w domu”, „Sami swoi” i „Kogel mogel 2” filmowymi hitami 2020 roku (top 20)
„Kevin sam w domu”, „Sami swoi” i „Kogel mogel 2” filmowymi hitami 2020 roku (top 20)
„Teleexpress”, TCS i Liga Mistrzów hitami 2020 roku w TVP1 (top 20)
„Teleexpress”, TCS i Liga Mistrzów hitami 2020 roku w TVP1 (top 20)
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Szefowie domów mediowych przedstawiają trendy na 2021 rok i podsumowują miniony rok
Szefowie domów mediowych przedstawiają trendy na 2021 rok i podsumowują miniony rok
410 tys. widzów Koronki do Miłosierdzia Bożego w TVP1
„Teleexpress”, TCS i „M jak miłość” hitami 2020 roku, „Kevin sam w domu” na czele w 16-49 (top 50)
„Teleexpress”, TCS i „M jak miłość” hitami 2020 roku, „Kevin sam w domu” na czele w 16-49 (top 50)
„Szkło kontaktowe” zyskało 72 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 6 tys.
TVP1 i TVN liderami oglądalności, udana jesień TVN7 i stacji informacyjnych. „Bardzo nietypowy sezon”
TVP1 i TVN liderami oglądalności, udana jesień TVN7 i stacji informacyjnych. „Bardzo nietypowy sezon”