"Łaciate – gotuj jak po maśle". Wielka kampania w telewizji

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową promującą masło ekstra Łaciate. Za strategię, planowanie oraz zakup mediów telewizyjnych odpowiada agencja mediowa One House.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Łaciate – gotuj jak po maśle". Wielka kampania w telewizji
mat.pras.

Działania prowadzone są pod hasłem „Łaciate – gotuj jak po maśle” i podkreślają uniwersalność produktu oraz jego rolę w codziennym gotowaniu i komponowaniu posiłków. Celem kampanii jest budowanie silnej obecności masła Łaciatego w świadomości szerokiej grupy konsumentów.

Spoty reklamowe emitowane są na głównej antenie TVN oraz w kanałach tematycznych należących do grup TVN, Polsat i TVP.

– Termin emisji został precyzyjnie dopasowany do okresu wzmożonej oglądalności, związanej z sytuacją polityczną w Polsce. Dzięki temu mogliśmy jeszcze skuteczniej dobrać kanały komunikacji i zmaksymalizować zasięg kampanii. To kolejna udana realizacja w ramach naszej współpracy z Mlekpolem – mówi Katarzyna Baczyńska, head of media w One House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji