PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Turniej Czterech Skoczni i Liga Mistrzów sportowymi hitami 2020 roku
Seriale TVP2 najchętniej oglądane w 2020 roku, „Osiecka” najwyżej sklasyfikowaną nowością (top 20)
Seriale TVP2 najchętniej oglądane w 2020 roku, „Osiecka” najwyżej sklasyfikowaną nowością (top 20)
„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku
„M jak miłość”, „Sylwester marzeń”, „Na dobre i na złe” i „The Voice Kids” hitami TVP2 w 2020 roku
„Kevin sam w domu”, „Sami swoi” i „Kogel mogel 2” filmowymi hitami 2020 roku (top 20)
„Kevin sam w domu”, „Sami swoi” i „Kogel mogel 2” filmowymi hitami 2020 roku (top 20)
„Teleexpress”, TCS i Liga Mistrzów hitami 2020 roku w TVP1 (top 20)
„Teleexpress”, TCS i Liga Mistrzów hitami 2020 roku w TVP1 (top 20)
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Szefowie domów mediowych przedstawiają trendy na 2021 rok i podsumowują miniony rok
Szefowie domów mediowych przedstawiają trendy na 2021 rok i podsumowują miniony rok
410 tys. widzów Koronki do Miłosierdzia Bożego w TVP1
„Teleexpress”, TCS i „M jak miłość” hitami 2020 roku, „Kevin sam w domu” na czele w 16-49 (top 50)
„Teleexpress”, TCS i „M jak miłość” hitami 2020 roku, „Kevin sam w domu” na czele w 16-49 (top 50)
„Szkło kontaktowe” zyskało 72 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 6 tys.
TVP1 i TVN liderami oglądalności, udana jesień TVN7 i stacji informacyjnych. „Bardzo nietypowy sezon”
TVP1 i TVN liderami oglądalności, udana jesień TVN7 i stacji informacyjnych. „Bardzo nietypowy sezon”
1,85 mln widzów debiutu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” w TVP2
1,85 mln widzów debiutu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” w TVP2
Protesty napędzają oglądalność kanałów informacyjnych. Liderem TVN24
Krzysztof Szumski dyrektorem zarządzającym One House, awans Katarzyny Kurdel-Lempkowskiej
Krzysztof Szumski dyrektorem zarządzającym One House, awans Katarzyny Kurdel-Lempkowskiej
Konferencja prasowa, „Kropka nad i” i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News
Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR
Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR
10,48 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów. W TVP1 - 2,4 mln, w TVN24 - 2 mln
288 tys. widzów koronki do Miłosierdzia Bożego w TVP3 i TV Republika
3,78 mln widzów debaty TVP z Andrzejem Dudą. „Arenę” z Rafałem Trzaskowskim oglądało 2,08 mln osób
3,78 mln widzów debaty TVP z Andrzejem Dudą. „Arenę” z Rafałem Trzaskowskim oglądało 2,08 mln osób
502 tys. widzów śledzi „Finał kampanii” w TVP Info
502 tys. widzów śledzi „Finał kampanii” w TVP Info
9,55 mln widzów oglądało ogłoszenie wyników wyborów, najwięcej w TVP Info
Telewizyjna wiosna należała do TVP1 i TVN. „M jak miłość” i „Wydarzenia” hitami. „Ostatnie miesiące były bezprecedensowe”
Telewizyjna wiosna należała do TVP1 i TVN. „M jak miłość” i „Wydarzenia” hitami. „Ostatnie miesiące były bezprecedensowe”
5,44 mln osób oglądało debatę wyborczą, 3,64 mln w TVP1
5,44 mln osób oglądało debatę wyborczą, 3,64 mln w TVP1
Rynek reklamy telewizyjnej odżywa, ale w całym roku może zmaleć nawet o 20 proc. (opinie)
Radio zamknie rok dwucyfrowym spadkiem. "Kwiecień i maj to były miesiące bez precedensu, które zapamiętamy na długo"
„Szkoła z TVP” podniosła oglądalność wśród dzieci o 244 proc. „Trudno mówić o spektakularnych wynikach”
Telewizja z dużym spadkiem wpływów reklamowych. „Na chwilę obecną ciężko prognozować, jak będzie wyglądać jesień”
TVN24 najchętniej oglądaną stacją wśród kadry zarządzającej, History w czołówce
Nadal wysokie zainteresowanie czołowymi witrynami, spadki wśród serwisów informacyjnych i publicystycznych
Nadal wysokie zainteresowanie czołowymi witrynami, spadki wśród serwisów informacyjnych i publicystycznych
One House realizuje kampanię digital dla margaryny Palma (wideo)
4,63 mln widzów debaty wyborczej, najwięcej w TVP1
4,63 mln widzów debaty wyborczej, najwięcej w TVP1
„Szkło kontaktowe” zyskało 148 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 211 tys.