502 tys. widzów śledzi „Finał kampanii” w TVP Info

Nowy program TVP Info „Finał kampanii” ogląda średnio 502 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
502 tys. widzów śledzi „Finał kampanii” w TVP Info

Średnia widownia pierwszych trzynastu odcinków nowego programu „Finał kampanii”, wyemitowanych w okresie od 22 do 29 czerwca 2020 roku wyniosła 502 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 4,69 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House. Audycja emitowana jest codziennie, zwykle około godz. 18.20 i 21.00.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,53 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 341 tys., a w 16-59 - 548 tys.).

Najwięcej widzów przyciągnęło wydanie z 29 czerwca z godz. 21.00. Śledziło je średnio 728 osób.

grafika

„Finał kampanii” ma za zadanie podsumowanie ostatnich, decydujących dni kampanii wyborczej. - Znajdą się w nim komentarze, analiza kampanii na finiszu, prezentacja pomysłów kandydatów, ocena chwytów marketingowych, ale także demaskowanie manipulacji. Zaproszeni eksperci ocenią ich działania i inicjatywy - komentował portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

Informacyjno-publicystyczny cykl prowadzą Magdalena Ogórek, Adrian Klarenbach i Michał Rachoń.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wybory-prezydenckie-2020-wyniki-i-tura-ogladalnosc-wieczoru-wyborczego,7170516255389313a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"