Program nadawany będzie od poniedziałku do piątku o godz. 18.20 i 21.00. Trwać będzie (za każdym razem) około godziny. „Finał kampanii” ma za zadanie podsumowanie ostatnich, decydujących dni kampanii wyborczej.
- Znajdą się w nim komentarze, analiza kampanii na finiszu, prezentacja pomysłów kandydatów, ocena chwytów marketingowych, ale także demaskowanie manipulacji. Zaproszeni eksperci ocenią ich działania i inicjatywy – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci-i-tvp-info-wg-polowy-polakow-nierzetelnie-relacjonuja-kampanie-wyborcza-najlepiej-oceniane-wydarzenia,7170520898992257a ##
Program nadawany będzie zarówno przed pierwszą, jak i przez dalsze dwa tygodnie przed ewentualną drugą turą.

Przed majowym terminem wyborów (nie doszły one wówczas do skutku) TVP Info zaczęło emitować dwa nowe programy: „Raport polityczny” i „Pakiet wyborczy”. Pierwszy to 10-minutowe wywiady z politykami (ministrami, senatorami, posłami, a także kandydatami na prezydenta i przedstawicielami sztabów wyborczych) na temat przygotowań do wyborów, drugi to publicystyczny cykl, w którym zaproszeni goście rozmawiają na temat ostatnich dni kampanii w czasie pandemii.
Gospodarzami obu cyklów są Magdalena Ogórek, Michał Rachoń i Adrian Klarenbach.
Według danych Nielsen Audience Measurement w maju br. przeciętna widownia minutowa TVP Info wynosiła 347 327 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 4,28 proc., o 40,4 proc. więcej niż rok wcześniej.











