TVN24 najchętniej oglądaną stacją wśród kadry zarządzającej, History w czołówce

Nowym liderem oglądalności telewizji wśród kadry zarządzającej w  okresie od 9 marca do 24 maja br. zostało TVN24, które wyprzedziło TVN. Największym wzrostem w top 20 pochwalić się mogły stacje History, Polsat News i TVP Info, a najwięcej stracił Polsat 2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w okresie od 9 marca do 24 maja 2020 roku zajęło TVN24, które awansowało z drugiej lokaty. Średni dobowy udział kanału względem 11 marca - 26 maja 2019 roku zwiększył się o 32,46 proc. i wyniósł 10,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostepnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

Dla porównania, w całej populacji TVN24 w analizowanym okresie miało 5,62 proc. udziału, po wzroście o 26,86 proc. W tym ujęciu stacja była szósta tuż za tzw. „wielką czwórka” i TVP Info (po spadku z piątej lokaty).

- Kanał TVN24 także przed pandemią i w analogicznym okresie roku ubiegłego zajmował miejsce na ścisłym podium w tej grupie (druga stacja po TVN). Zmiana trybu pracy i przejście w Home Office, wydłużony czas oglądania telewizji i znaczny wzrost zapotrzebowania na treści informacyjne  - w tej grupie także te gospodarcze związane z kolejnymi wersjami Tarcz Antykryzysowych - podniosły wyniki wszystkich stacji informacyjnych, a TVN24 - najsilniejszy w tej grupie - wskoczył na pozycję lidera - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, head of media w agencji One House.

Na drugą lokatę wśród kadry zarządzającej spadł TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 5,80 proc. do 10,58 proc.

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w analizowanym okresie wyniósł 6,91 proc., po spadku o 9,55 proc. Z piątego na czwarte miejsce awansowała TVP1 (6,03 proc.; w dół o 8,36 proc.), która wyprzedziła TVP2 (5,31 proc.; - 20,51 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-stacji-newsowych-koronawirus-odmrazanie-gospodarki,7170532105676417a ##

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła awansująca do top 20 na dwunastą lokatę stacja History, której udział zwiększył się o 466,67 proc. do 1,19 proc.

Duże wzrosty zanotowały stacje informacyjne: Polsat News (o 161,02 proc. do 3,08 proc. udziału) oraz TVP Info (o 55,79 proc. do 4,44 proc. udziału).

Z kolei największy spadek w top 20 - wynoszący 22,73 proc. do 1,02 proc. - zanotował Polsat 2.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jedynka-pierwszy-raz-ponizej-5-proc-udzialu-w-sluchalnosci-a17-radio-maryja-i-radio-pogoda-tez-traca-w-gore-antyradio,7170755341530753a ##

Krótszy czas oglądania telewizji w 2019 roku

W 2019 roku liderem oglądalności wśród wszystkich widzów był Polsat, a w grupie komercyjnej TVN. Wśród głównych stacji wzrosty odnotowały TVP1 i TVP2, ale najwięcej zyskały TVP Sport, Super Polsat i TTV. Skrócił się średni czas oglądania telewizji, choć zwiększyły się wydatki reklamowe.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-programow-informacyjnych-kwiecien-2020-fakty-liderem-rekord-wiadomosci,7170708893022337a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"