„Szkło kontaktowe” zyskało 72 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 6 tys.

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” jesienią śledziło średnio 690 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami 521 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” oglądało z kolei 518 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września do 14 grudnia 2020 roku wyniosła 690 tys. osób, co przełożyło się na 6,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 72 tys. widzów. Wówczas oglądało go 618 tys. osób (4,21 proc. udziału).

521 tys. widzów „W tyle wizji”

TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; również codziennie) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję ogląda średnio 521 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 4,31 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” (program wówczas nadawany był w dni powszednie) śledziło 515 tys. widzów przy udziale wynoszącym 4,21 proc. Widownia programu wzrosła o 6 tys. osób.

Porównywalne wyniki do „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 518 tys. osób, a udział ukształtował się na poziomie 5,18 proc. (przed rokiem było to o 13 tys. widzów mniej).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 września do 14 grudnia br. miał 89 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 35 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 59 tys. osób (spadek o 7 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 59 tys. osób (w dół o 5 tys.).

grafika

Wyniki dla grupy 16-59.

grafika

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w tym roku wyemitowane zostało 9 listopada - obejrzało je 1,04 mln widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 9 grudnia, kiedy audycję śledziło 892 tys. oglądających, a „W tyle wizji ekstra” - 9 grudnia (829 tys. osób).

grafika

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia, Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/minela-20-w-tvp-info-oglada-580-tys-widzow-o-73-tys-wiecej-niz-przed-rokiem,7173201565669505a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów