Celem kampanii jest promocja Zatorlandu oraz zwiększenie sprzedaży biletów do parku w kluczowym sezonie letnim, w szczególności wśród rodzin z dziećmi.
Kreację kampanii przygotowała agencja SoBright, z którą One House współpracuje w ramach konsorcjum już od 2022 roku. Kampania rusza 28 kwietnia i potrwa do końca wakacji, obejmując województwa małopolskie i śląskie.
Działania obejmują emisję 30- i 15-sekundowych spotów w lokalnych stacjach radiowych o najwyższych wynikach słuchalności w regionie.
– To już kolejna kampania realizowana wspólnie z SoBright dla Zatorlandu, co tylko potwierdza skuteczność naszego modelu współpracy. Wcześniej odpowiadaliśmy m.in. za działania radiowe, telewizyjne oraz kampanie OOH – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House. – Dzięki znajomości lokalnego rynku i doświadczeniu w planowaniu mediów, jesteśmy w stanie efektywnie dotrzeć do właściwych odbiorców w odpowiednim czasie – dodaje.












