Akcja, która potrwa do 30 grudnia 2025 roku, promuje dwie nowe serie lalek – Rainbow High Air Brush & Create Fashion Dolls oraz Rainbow High Shimmers with Slime Fashion Doll. Kampania zachęca dzieci do kreatywnej zabawy i pokazuje, że każda lalka może być tak wyjątkowa, jak one same.
W ramach projektu ożywiono profil marki na Instagramie, który na czas kampanii stał się miejscem spotkań fanów Rainbow High. To właśnie tam – w formie stories i konkursów – toczy się historia pełna kolorów, personalizacji i inspiracji.
W pierwszej fazie kampanii influencerki prezentują lalki z serii Rainbow High Air Brush & Create, zachęcając do tworzenia własnych stylizacji i zabawy w projektowanie. Kolejnym etapem są aktywacje na TikToku, w których twórczynie pokazują, jak za pomocą brokatów i slime’u można stworzyć unikatowy look z serią Shimmers with Slime.

Finałem całej akcji będzie konkurs "Rainbow High Look", zaplanowany na koniec listopada, w którym dzieci będą mogły zaprezentować własne kreatywne pomysły i wygrać nagrody.
– Rainbow High to marka, która od zawsze inspiruje do wyrażania siebie. W kampanii "Rainbow High Reveal" chcieliśmy połączyć tę ideę z autentycznym, twórczym contentem, który angażuje zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Dzięki współpracy z młodymi influencerami tworzymy przestrzeń, w której każdy może być sobą – kolorowo, kreatywnie i bez ograniczeń – mówi Katarzyna Spieszko, marketing managerka w MGA Entertainment.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada One House, która koordynuje działania w zakresie strategii, kreacji, influencer marketingu, produkcji materiałów digitalowych oraz organizacji i moderacji konkursu.

W projekcie uczestniczą twórczynie związane z Karolem "Frizem" Wiśniewskim, które wywodzą się z programu "Twoje 5 Minut" i należą do projektu Faza.










